wtorek, 3 marca 2015

Prolog

Jak człowiek się kogoś boi, to go nienawidzi, ale nie może przestać o nim myśleć. 
William Golding


     "Nienawiść jest bardzo silnym uczuciem. Do tej pory myślałam, że nienawidzę parę osób. Jednak gdy poznałam Nicklausa Mikaelsona, zmieniałam zdanie. On przebił wszystkim. Jest mordercą. Przybył do Mystic Falls, aby zabić Elenę. Do swojego celu dąży po trupach. Zamienił Tylera w hybrydę. Nie miał pewności, że się to uda. Nienawidzę go i nim pogardzam.Nie jest wart mojej uwagi i nie boję się tego głośno przyznać."

     "Może to dziwne, a może nie. On jako morderca nie chce mnie zabić. Choć miał już tyle okazji. Mówi, że ma do mnie słabość. nie wiem czemu. Jakoś wcześniej tego nie okazywał, gdy chciał zabić moją mamę. Ale może muszę to wszystko przemyśleć od początku? Tak... to najlepszy pomysł."

- Pamiętnik Caroline Forbes.

3 komentarze:

  1. Ta piosenka w tle <3 Give me love !!! Piosenka klaroline ! Cudowna. Tak przyjemnie się przy niej czyta *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku <3 Niesamowity prolog ♥ Czekam na nn *u* Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo krótko, ale ciekawie, choć już czytałam tak wiele fan-ficków odnośnie tej dwójki, nawet sama pisałam swój, że trudno mnie będzie zaskoczyć tutaj .:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    http://tyranniezgodny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń